ZAWSZE wychodź ze strefy komfortu- szczególnie gdy prowadzisz biznes w internecie

cashback

Wszyscy mamy jakąś swoją strefę komfortu i wszyscy bardzo ją lubimy. Bardzo, bardzo kuszące jest po prostu trzymać się robienia rzeczy, które zawsze robiliśmy i robienia ich w ten sam sposób, w jaki zawsze je robiliśmy. Bo to wygodne. Bo nie wymaga mydlenia. Ani zmian. Ani adaptacji. Ani wysiłku. Niczego.

Jednak pozostawanie w swojej strefie komfortu i odmawianie poszerzania horyzontów i umysłu może spowodować upadek Ciebie i Twojej firmy internetowej.

Jest takie stare powiedzenie (prawdopodobnie wymyślone przez kogoś, kto bał się próbować nowych rzeczy), które mówi: „Jeśli nie jest zepsute, nie naprawiaj tego”. Cóż, „to” nie musi być zepsute, aby mogło zostać ulepszone na czymkolwiek „to” jest.

Światło świec nie zostało zepsute, ale wszyscy cieszymy się, że wykorzystano energię elektryczną. Światło elektryczne jest nadal lekkie, ale z pewnością jest to duża poprawa w porównaniu ze świecami.

W świecie biznesu internetowego codziennie pojawiają się nowe pomysły. Niektóre z tych pomysłów są nawet dobre, nawet jeśli znajdują się poza naszą osobistą strefą komfortu.
Aby nadal inwestować w siebie, musisz chcieć opuścić własną strefę komfortu. To, że to, co zadziałało, nadal działa, nie oznacza, że nie ma nowszych, lepszych i wydajniejszych sposobów robienia rzeczy.

Nikt nie mówi, że nowe zawsze jest lepsze. Nowe nie zawsze jest lepsze, ale czasami tak jest i jedynym sposobem, aby stwierdzić, który jest taki, jest samodzielne badanie nowych pomysłów, a następnie dostosowanie tych, które mogą pomóc w Twojej firmie.

Zainwestuj w siebie, zwiększając swoją wiedzę i nie bój się próbować nowych rzeczy i nowych sposobów robienia rzeczy. Te rzeczy naprawdę są tajemnicą sukcesu i to nie tylko w świecie internetowego biznesu, ale w samym życiu.

Serdecznie zapraszamy również na nasz drugi portal www.plockinfo.pl.

Poprzedni post Biznes w internecie NIE JEST łatwy!
Następny post Umiejętność negocjacji – dlaczego jest tak ważna w biznesie?